Mediakasvo Oy on informatiiviseen markkinointiviestintään erikoistunut palveluyritys

Mediakasvo toimii niin viestintätoimistona ja mainostoimistona kuin kokonaisia lehtiä tekevänä asiakaslehtien kustantajanakin.

Mediakasvo tekee informatiivista b to b mainontaa, tuotemainontaa, hoitaa muuta markkinointiviestintää kuten tiedottamista ja yhteydenpitoa toimittajiin ja sidosryhmiin sekä tuottaa lehtiä asiakasyrityksille ja -yhteisöille niin avaimet käteen palveluna kuin alihankintatöinä osaksi suurempia kokonaisuuksia.

Mediakasvon kustannustehokkaan rakenteen ansiosta pk-yritykselläkin on nyt varaa ostaa laadukasta mainontaa ja markkinointiviestintää.

Marraskuun alussa 1999 aloittaneen Mediakasvon palveluketju rakentuu viestinnän moniottelijan Juha Partasen yhteistyölle markkinointiviestintä- ja mainostoimisto-osaajien kanssa.

Juha Partasella on vahva kokemus toimitustyöstä ja tiedotusvälineiden kehitystyöstä muun muassa Ylioppilaslehden päätoimittajana, MTV3:n uutistoimittajana, Uuden Suomen uutispäällikkönä sekä kulttuuri- ja sunnuntai-osastojen päällikkönä, Metropolin toimituspäällikkönä, Iltalehden osastopäällikkönä sekä autolehti Moottorin ja Pääkaupunkiseudun Talousuutisten päätoimittajana.

Toimitustyön ohella Partanen teki 1990-luvulla informatiivista markkinointiviestintää muun muassa lentoyhtiö SAS:lle, Merita Rahoitukselle, Tapiola-yhtiöille, Toyota Motor Finlandille, Soneralle, Saunalahden Serverille, Yrittäjäin Fennialle, Mäntsälän kunnalle, Bilialle, Ericssonille, Vehon Honda-ryhmälle, Keralle, AGA:lle, Partekille sekä asiakaslehtiä Sisu Autolle, Instru Datalle, Scanspedille, Danonelle, LänsiAutolle ja Finnair Cargolle.